Hmm... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Hmm... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Hmm...

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

30 November 2006 | Argentinië, Buenos Aires

hee hallo!!

Helaas is het nadeel van lang niet schrijven, dat tegen de tijd dát je eindelijk besluit dat het te lang geleden is, je niet meer weet wat je eigenlijk allemaal gedaan hebt in de afgelopen tijd... Precies het geval op dit moment.
Ik heb het ontzettend druk gehad met studeren, heb er inmiddels 2 examens op zitten (hoef er nog maar een, 7 december), en tussendoor waren er weer genoeg feestjes maar vooral VEEL hockey.
Voordat ik jullie daar uitgebreid over vertel, moet ik even kwijt dat Skakira GEWELDIG is!!! Ze is in het echt nog mooier dan op televisie, en ze kan echt ongelooflijk goed zingen!! Ik zweer het jullie, dit was het beste concert van mijn leven! We waren al in het stadion om 18u, waardoor we toen de show begon helemaal vooraan stonden! (dat wil zeggen in het midden van het veld, tegen de hekken..--> vooraan was VIP gedeelte met zitplaatsen) Dit keer kon ik de artieste ik kwestie dus WEL met mijn eigen ogen zien (in tegenstelling tot het concert van Robbie), en ik heb zelfs enkele goede foto's genomen!!
Toen we rond 24u het stadion weer uitstrompelden (of ja, ik dan..) moesten we nog zo'n 2uur wachten op de bus, aangezien er zoveel mensen dezelfde bus nodig hadden dat we het niet voor elkaar kregen een plekje te veroveren in de eerste 20 (gokje) die voorbij kwamen. Rond half 3 was ik dan eindelijk thuis, en compleet gebroken... Maar het was het zeker waard!!
De volgende dag wel weer 'lekker' om 8.00u op... alles voor hockey he!:p
Inmiddels is het seizoen afgelopen, en op het einde hebben ze hier nogal wat toernooien, al zeg ik het zelf. Afgelopen zaterdag was een van zulke 'hockeydagen'. Het toernooi genaamd 'Seven' is heel prestigieus, en wordt (hoe raadt je het zo?) gespeeld met een team van 7 personen. Het begon om 10.00u 's ochtends en duurde wel tot 19u 's avonds!! Dit mede vanwege het feit dat we in beide poules 2e (!!) zijn geëindigd!!! :) En dat dan weer allemaal dankzij mij.... En dit keer is het niet eens een grapje! Ik was keeper in mijn team en toen we de 5e wedstrijd 0-0 eindigden, besloot ik gewoon even 2 penalties te stoppen (!!!) waardoor we de wedstrijd wonnen!:) (en uiteindelijk 2e werden, want de finale verloren we met 0-1)
Na deze slopende dag, gingen we nog allemaal naar het apartement van Ana, aangezien zij jarig was. Ik kon het echter allemaal echt niet langer meer trekken, en dus viel ik daar bijna (of echt, dat weet ik niet zeker) in slaap. Uiteindelijk toen iedereen uit ging, ben ik naar huis gegaan..
Zondag en maandag weer ontzettend hard zitten studeren, om dinsdag mijn 2e examen te maken, wat ik, ondanks het feit dat ik slechts 2 dagen had om te studeren en eigenlijk niet één antwoord zeker wist, toch denk te hebben gehaald.
De komende dagen zijn dan eindelijk wat rustiger, ga gewoon op mijn gemak leren en dan volgende week donderdag is mijn laatste examen. Owja, en de nachten zijn dan weer iets minder rustig, want ik heb vanavond, morgen én zaterdagavond alweer feestjes waar ik echt MOET zijn...haha

Groetjes!!!

  • 30 November 2006 - 18:22

    Mama:

    hoi, ik heb het weer gelezen, maar veel wist ik al van jou telefoontje.
    Ben nu snel weg om naar hydrofit te gaan. Gr. Ikke.

  • 03 December 2006 - 15:11

    Tante Carien:

    Dat is al weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen,ikheb nu vier verhalen gelezen en de foto's gekeken (lag dus wel wat achter)maar nu ben ik weer bij.Ik vind het nog steeds kei leuk wat je daar allemaal meemaakt,zo kom je toch op hele mooie plekjes.Ik hoop dat jullie mam en pap er ook van zullen genieten als ze bij jou zijn ik wens jullie alvast een hele fijne tijd samen geniet ermaar van.Marly ik denk dat je het ook wel fijn vind om pappa en mama weer te zien.Hier zitten we nu aan de pepernoten en de chocolade leters sinterklaas dus,dat moet je deze keer missen.Marly de groetjes vanuit het dorpje zeeland groetjes Carien.

  • 04 December 2006 - 13:13

    Marly:

    Een dingetje nog vergeten te zeggen: Iedereen een heel fijne sinterklaas!! Dat moet ik dan toch missen dit jaar. Geen pepernoten voor mij....aaaaahhh!!!

    Kus!

  • 06 December 2006 - 17:17

    Sander:

    Hey Marly!

    Alles goed daar? Hier wel hoor... Heb de sint alleen niet gezien. Ofja misschien gister... PSV speelde aardig voor sinterklaas :S Dus laten we het daar maar niet over hebben...
    Waar blijven die foto's waar je het over hebt ;)

    Succes met je examen en geniet van je vakantie!

    Gr

  • 06 December 2006 - 21:46

    Karlijn:

    Hier ook nog een berichtje van mij, maar beter laat dan nooit!
    Weer een leuk verhaal.. en mooi geschreven.. Het zou bijna
    voor te stellen zijn als we wisten hoe mooi, gezellig en druk (met leuke dingen)
    het daar is. Fijn dat je na een paar maanden nog steeds zo goed naar
    je zin hebt en lekker van alles kunt genieten en meemaken.
    Hoe gaan je examens? Verder ben je goed bezig met het spelen van keeper, ;)
    wie weet kun je als je terug bent mij nog keepersles geven  of aanmoedigen
    op het veld, Ik ben op dit moment een ramptoerist op het hockeyveld :S
    Ander onderwerp, Sinterklaas en zwarte piet hebben ons land weer verlaten..
    Taai Taai zal ik voor je bewaren, ;) Lekker Taai!!!
    Daniël en ik zijn goed verwend door sinterklaas en kunnen er nu zeker weer een
    jaar tegen..
    Ik wens jou heel veel plezier met je feestjes, leerze voor je laatste examens!!

    Tot snel!!
    Kus Karlijn

  • 11 December 2006 - 20:24

    Karlijn:

    Hey Marly,
    Ik wens je een fijne reis met jullie pap en mam en een mooie tijd samen!

    Tot snel!
    Kus Karlijn

  • 19 December 2006 - 15:37

    Tante Mirjam:

    Ik wilde je via deze weg vast een hele fijne verjaardag wensen, veel plezier met pa en ma, doe ze de groeten

  • 23 December 2006 - 14:20

    Tante Engelien:

    Hoi Marly, Marian en Johan

    Wij wensen je een fijne verjaardag met je familie en vrienden. Neem er maar een paar borreltjes op en geniet er maar van dat je pa en ma er zijn. Ook wensen we jullie fijne kerstdagen en een goed oud op nieuw. Groetjes Engelien


  • 24 December 2006 - 10:00

    Marieke En Henri:

    Beste Marly,
    We hopen dat de verjaardagskaart is aangekomen. Mocht dat niet het geval zijn, dan bij deze (nogmaals?)van harte gefeliciteerd. Fijne kerstdagen met jullie Pap en Mam.En jij alvast een heel gelukkig Nieuwjaar gewenst.
    Veel groeten uit Deurne.

  • 24 December 2006 - 11:45

    Sander:

    GEFELICITEERD!!!

    Fijne kerstdagen!! Groeten aan je ouders.

  • 24 December 2006 - 19:00

    Tomas:

    Heej marly, ik vind het fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt in argentinië.
    En dat je je gang er hebt gevonden.
    Ik wens je een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toe.
    GR tomas

  • 24 December 2006 - 22:15

    Tante Marleen :

    Vanuit Nederland van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    En de groeten aan je ouders

    Arthur, Marleen, Thijs, Jasper en Willem

  • 29 December 2006 - 17:05

    Julie:

    Hee Marly!

    Heb je een fijne kerst gehad met je vader en moeder? Het is een beetje laat maar ik wilde je nog even feliciteren met je verjaardag namens ons allemaal! En je natuurlijk veel plezier met oud&nieuw wensen!

    Groetjes Julie, Colette, Gerdie en Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 65669

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: