Mochilera... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Mochilera... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Mochilera...

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

19 Januari 2007 | Chili, Santiago de Chile

Hee hallo!!

Jawel, ik heb dan toch eindelijk het land verlaten... haha Gisterenochtend om 8u vanuit Mendoza naar Santiago de Chile vertrokken, na een nacht zonder slaap.... :s
Ik moest natuurlijk wel afscheid nemen van alle maatjes in Mendoza op gepaste manier! :)
Na heel wat vertraging aan de Chileense grens, kwam ik rond 17u smiddags dan toch hier in het hostel aan. Heel veel meer dan naar het busstation gaan om een kaartje naar het noorden te kopen, heb ik dan ook niet meer gedaan. Toen ik rond 22.30u in het hostel terugkwam heb ik even wat voor mezelf gekookt (jaja, geld besparen.. Chili is wat duurder) en ging er eens even rustig bij zitten. Gezellig wat gekletst met 2 meiden uit Buenos Aires en daarna rond 1u snachts toch eindelijk maar eens naar bed..
Vanmorgen lekker laat op, ze serveren hier ook pas ontbijt vanaf 9uur!haha Lekker lam..:p
Daarna ben ik met 2 Braziliaanse jongens de stad gaan verkennen. Het is werkelijk prachtig! We hebben 2 'heuvels' beklommen, met prachtig zicht over de stad en vele monumenten aan god weet welke beroemde Chilenen...haha (wat ben ik toch weer goed voorbereid!)

Nou goed, morgen dus vertrek ik naar Bahia Inglesa, oftewel... DE PACIFISCHE KUST!!!!! Ik kan echt niet wachten, het lijkt wel een droom, dat ik in mijn tijd hier niet alleen de kans krijg de atlantische maar ook de pacifische kust te bekijken... Het ziet er op internet allemaal zo ontzettend prachtig uit... :)
Ik kom daar dan de 21 smorgens aan, zal de dag op het strand doorbrengen (duhh! :p) en savonds mijn reis alweer vervolgen naar Iquique, een andere pacifische kustplaats, waar ik dan de 22e sochtends aan zal komen. Daar zal ik dan wel een nachtje blijven slapen, om vervolgens de bus naar Cusco in Peru te pakken. Dat is dan weer vlakbij Machu Picchu, waar ik uiteindelijk naar toe aan het reizen ben. De redelijke haast waarmee dit gepaard gaat is omdat Machu Picchu sluit in Februari.. Vanwege de vele regen die er valt in het regenseizoen (nu dus), is het beklimmen van de berg veel te gevaarlijk.
Wish me luck allemaal!! haha

Ik weet nog niet wanneer ik terug naar NL kan komen, ben nog steeds af aan het wachten op reactie van de vliegtuigmaatschappij... Al heb ik wel het idee dat die meneer er alles aan doet om me te helpen.

Dikke kus,
Marly

  • 20 Januari 2007 - 02:09

    Sander:

    Ten eerst wish you luck!!! ;)

    Ik ben nog steeds mijn punt aan het afwachten. Zoals gewoonlijk moet en student zich aan deadlines houden,maar trekt een docent zich daar niks van gemaakte afspraken aan..

    Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Machu Pichu lijkt me wel indrukwekkend. Ben benieuwd waar je ons nog meer naar toe brengt!

    Goede reis!

    xxx Sander

  • 20 Januari 2007 - 02:18

    Jorn:

    Heuj zus,

    Succes enzo.
    Ik hoorde van ons pa en ma dat je nogal wat problemen hebt met de studie op de UVT enzo, voornamelijk omdat je graag daar wou blijven.

    Ook daar veel succes mee, en als ik jou was had blek ik lekker daaro :)

    Heb trouwens vandaag mijn laatste officiele lesdag gehad in Heerlen.

    Jorn

  • 20 Januari 2007 - 19:33

    Mama Papa:

    hallo dochter,

    Ja ik lees het goed, je hebt Argentinië verlaten.Ik had nog wel even een mailtje van jou verwacht. Heb je die van ons wel gelezen? Telefoneren gaat nu niet dus vandaar!Ps goed dat je aan de financiën denkt,grapje...En ja,alles moet nu een beetje sneller dan dat je verwacht had. Dit vinden wij erg vervelend maar ja.. het is niet anders. Hopelijk dat je redelijk op tijd een terugreis hebt.Gr. Mama

  • 22 Januari 2007 - 12:58

    Linda:

    hey marly,
    this is the last week for me in BsAs... how nice that you can stay!!! so i will be leaving on the 25th by myself...
    hope u really enjoy the rest of the year in BsAs. I love this city!
    Beso,
    Linda.

  • 22 Januari 2007 - 15:49

    Karlijn & Daniël:

    Lieve Marly,
    Wat leuk dat je ons alweer zo snel op de hoogte brengt van jou mooie reis, zo kunnen wij met je meegenieten.
    Volgens je planning ben je nu in Iquique. Wij wensen je morgen een goede reis naar Cusco en geniet van de rest van de reis.
    Tot snel!

    Veel liefs,
    Karlijn & Daniël

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 65683

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: