Rust(eloos), Robbie, Recoleta - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Rust(eloos), Robbie, Recoleta - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Rust(eloos), Robbie, Recoleta

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

19 Oktober 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Jaja, daar ben ik weer!
Dit keer met een iets rustiger weekend, maar toch weer heel veel gedaan!
Vrijdagmiddag heb ik thuis wat zitten studeren en 's avonds kwam Tara bij mij thuis een film kijken. Heel gezellig! Ondanks dat we het dus heel rustig doorbrachten, ging ik wel pas om 3.30u naar bed...
Zaterdag ook weer zitten studeren en 's avonds was het tijd voor Robbie!! Nou ik moet zeggen, het was een goed concert, maar ik heb er niet echt van genoten... Een ding is zeker: Paradiso was 100x beter!!
We kwamen ook pas om 21.30u in het stadion aan en het concert begon om 22u. Toch kwamen er nog heeel veel mensen na ons, en we stonden dus ongeveer op het midden van het veld. En toen begon het.... Het publiek draaide door! Ze begonnen te duwen dat het niet normaal meer was, ik raakte meteen al Dorrit en Geneviève kwijt en eindigde zo'n 30 meter verder naar voren. Het was echt niet normaal! Af en toe had je niet eens de ruimte om te ademen... Verder was het podium veel te laag, zodat je echt HEEL veel moeite moest doen om hem even te kunnen zien. Wat ook te wensen overliet, was het aantal grote schermen. Er waren slechts 2 schermen voor het hele river stadion!! Echt belachelijk... Anyway, de muziek was wel weer top en ik heb ondanks dit alles (ongelooflijk maar waar) toch nog enkele goede foto's kunnen nemen!

Zondagochtend ben ik redelijk op tijd op gestaan en begaf ik me naar een van de parken in Buenos Aires. Daar heb ik de hele middag zitten studeren, lekker in het zonnetje. Er was helemaal nieamnd die iets wilde doen, dus ja.. ik was op mezelf aangewezen, haha! Maar toch heb ik me wel vermaakt in het park. (heel mooi trouwens!)
's Avonds had ik eindelijk iemand te pakken die ook wel wat wilde gaan doen en dus ben ik met een klein groepje gaan poolen (2x gewonnen!haha) en daarna naar een klein barretje geweest.
Maandagochtend ook weer op tijd opgestaan om naar Recoleta te gaan! (mooiste buurt van Buenos Aires, waar ik in al die tijd nog niet was geweest) Ik ging op zoek naar het 'Cementerio de la Recoleta', waar onder andere Eva Perón en vele oud presidenten begraven liggen. Heel indrukwekkend!! Ze hebben hier geen graven, maar hele mausoleums/kerken voor de doden!! Heb dan ook veel foto's genomen... zal er jullie enkele laten zien. Lief he?:) haha
Maandagavond kwam ik rond 20.00u van Recoleta terug, en toen ik mijn email checkte vond ik een uitnodiging voor de verjaardag van Vicky (meisje van hockey) om 21u! Meteen weer er vandoor dus...
Het feestje was weer gezellig, maar ging toch om 1u naar huis aangezien ik de volgende dag weer om 8u les had... hehe

Naja, verder deze week weer het normale gangetje.. (lees: niet zo boeiend om allemaal te vertellen) Inmiddels is het alweer donderdag, en morgen organiseer ik een groot feest en mi casa!! :D Heb er zin in! Hoop dat er veel mensen komen!! :)

Fijn weekend weer allemaal!

ps: IK, Marly 'de studiebol' Lutters, kreeg vandaag een onvoldoende terug voor 'International Relations'. Jaja, je leest het goed: zelfs ik kan dus zakken!
Maar.. ook al is het de eerste keer, het is toch K-U-T... :(

  • 19 Oktober 2006 - 21:13

    Anneke:

    Hee Marly!

    Dat kan niet he, een onvoldoende! Zijn we niet van je gewend ;) Maar goed, heb zo'n vermoeden dat die leuke feestjes er iets mee te maken hebben haha. Of niet? Nou ja, heel veel plezier in ieder geval en de groetjes vanuit Griendtsveen.

    Liefs Anneke

  • 20 Oktober 2006 - 07:47

    Karlijn:

    Hey Marly,
    Weer een leuk verhaal en mooie foto's! Jammer van die onvoldoende, maar zo erg is het niet het is eerder heel knap dat je er nog nooit 1 gehaald hebt! Kun je dit nog herkansen? Dan maak je hem dan voor een 9 ;)
    verder wens ik je weer een leuke weekend! Ik zie je volgende verhaal wel verschijnen ;)

    Tot snel!
    Groetjes Karlijn

  • 20 Oktober 2006 - 08:32

    Kirsten:

    Hey Marly!!

    Weer hele leuke foto's!! Veel plezier op jouw feestje vanavond!! Volgens mij kunnen we ook daar weer foto's van verwachten :)!! Ik zal afwachten.

    xxx Kirsten

  • 21 Oktober 2006 - 15:42

    Sander:

    Hey Marly!

    Hoe is het daar? Heb je een leuk feestje gehad? Bij ons was het een geslaagd feestje. Leuk berichtje weer. Ik zie dat je ambassadrice van Nederland geworden bent...

    Groeten, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 65668

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: