Hola chicos! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Hola chicos! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Hola chicos!

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

12 September 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Jaja, hier is dan eindelijk weer een verhaaltje van mij...

Afgelopen weekend was een weekend van weinig slapen, maar toch heel erg rustig eigenlijk. Vrijdagavond bezocht ik Katherine en Porter, want zij hadden eindelijk een apartement gevonden en waren daarom helemaal in de wolken. We hingen daar wat rond, keken (nogmaals) de MTV awards en rond 1 uur ging ik richting de residencia van Tracy. Daar trof ik een stel doldronken argentijnen aan, haha! Het was echt grappig, ze hadden nota bene één fles met wodka en nog waren die meiden helemaal weg.. Anyway, daar hingen we gewoon wat rond met lekkere muziek op de achtergrond, dus dat was heel gezellig!
Ik bleef de hele nacht hangen, we keken wat onzinnige dingen op TV en `s ochtends bleef ik nog om te ontbijten (ik had dus niet geslapen voor de duidelijkheid). Om 11u besloot ik dat het tijd was om te gaan studeren, dus ik ging richting huis.
Thuis aangekomen studeerde ik wat, maar ik bleef uiteraard steeds in slaap vallen. Toen besloot ik Carline maar even een hartaanval te geven..haha (met andere woorden: ik gaf haar een belletje voor haar verjaardag.. maar ze klonk heel erg verbaasd! :))
Om 15u ging ik toch nog even slapen en om half 6 was het alweer tijd om richting mijn hockeywedstrijd te gaan. Na de wedstrijd ging ik meteen door naar het huis van Tara, want daar was een fiesta going on! Haha, toen ik aankwam waren er slechts 2 mensen, maar goed. Dat gaf mij mooi de tijd om mezelf even om te kleden enzo. (ik kwam serieus op een feestje aan in mijn hockeykleren...hoe stijlvol)
Anyway, dat was ook een rustig maar heeel langdurend feestje. Het was wel heel gezellig en had weer eens de kans mijn Duits nog wat te oefenen. Nooit verkeerd, want ik ben al mijn idiomen aan het vergeten! :(
Om 5 uur besloot ik dan ook dat het echt tijd was om naar huis te gaan...
Zondagochtend stond ik om 11u op, wilde wat studeren, maar dat kwam er uiteindelijk alweer niet van. Ik had Charlotte al 2 dagen niet gezien, dus we moesten uiteraard even bijkletsen.
Vervolgens maakte ik een tonijnsalade klaar, want het was alweer bijna tijd om mezelf naar Parque Rosendal te begeven voor.. een picnick!! Grappig he?
Nu snap ik meteen waarom het altijd zo rustig is in de weekends hier in Belgrano (mijn buurt): iedereen zit in een van de parken van Bs As! Het was echt heerlijk weer, dus ik heb er echt van genoten. :) Krijg eindelijk wat kleur op mijn gezicht!

Maandag was het dan eindelijk tijd om te studeren. Ik heb mezelf `s ochtends in de tuin gepland en ben er de hele dag niet meer weggegaan.. Heerlijk!!
´s Avonds nodigde ik Marta en Hansi (die na 3 weken eindelijk weer eens in Bs As zijn) uit om te gaan eten, en ook dat was heel gezellig.
Hm, op dit moment ben ik allerlei zaken aan het uitzoeken voor de vlucht naar het zuiden met mijn pappie en mammie, dus heb helaas niet meer tijd om jullie allemaal te vervelen..:p

Heel veel groetjes daar!!

  • 12 September 2006 - 21:49

    Sander:

    Hey Marly,

    Inderdaad leuk dat je belde naar Carline en dat ik je ook even aan de telefoon had, alleen die vertraging was irritant.
    Ben net terug van PSV-Liverpool. Helaas (maar) 0-0, maar het was toch gezellig. Ook hier is het weer in een paar dagen weer tegen de 28 graden aan en vrijdag waarschijnlijk al weer maar 18, dus .... raar, veranderlijk "Nederlands" weer.

    Tot spreeks,

    Groetjes

    Sander

  • 13 September 2006 - 09:28

    Kirsten:

    Hey Marly!!

    Zo te lezen gaat alles perfecto!! Hier gaat ook alles heel goed. Ik ben lekker aan het genieten van het mooie weer :). Moet nu wel in een suf lokaal gaan zitten voor het fantastische vak: corporate finance, yeh :(!! Miss ya!!

    xxxx

  • 13 September 2006 - 11:47

    Karlijn:

    Hey marly, Vervelen doe je ons nooit! je hebt lekker een aantal uurtjes doorgetrokken van het weekend! Heb je gewonnen met het hockeyen? Daniël en ik zijn gister ook naar PSV-Liverpool geweest! Voor de wedstrijd is niets voor mij! In het stadion was wel heel leuk! Maarja geen apparte eindstand zoals sander al vertelde!
    Ook ik ga nog even op mijn vrije dag van de zon genieten!
    Geniet jij daar nog even volop verder :)
    Succes met de studie en het uitzoeken van de reis!

    Tot snel!
    Groetjes kuss Karlijn

  • 13 September 2006 - 20:40

    Mama En Papa:

    Wehebben je berichtje weer gelezen. Ja,ja hier kijken wij naar uit, we krijgen hier de bevestiging dat je zeer weinig slaapt en erg veel onderneemt. Vergeet je studie niet daarvoor ging je ook hier naar toe,weet je wel...We vinden het wel fijn dat je het goed naar je zin hebt.Ook erg leuk dat je met je hockeyteam op stap gaat, veel pezier. Alvast bedankt dat je zoveel voor ons geregeld hebt. Groetjes PaMa xxxxxx

  • 15 September 2006 - 16:30

    Martijn:

    Aleee dn Marl,

    Ik heb gister je kaartje gekregen voor mijn verjaardag...lief joh!! Aan je verhalen te lezen altijd, maak jij het harstikke goed daar. En kunnen wij alleen maar jaloers zijn op jou, met ons saaie leventje hier. Dalijk gaan we naar de verjaardag van Ome Nico in dn Ouwe Pil! Heel veel plezier nog daar en succes met studeren!

    Groetjes Martijn en ook van kleine Aukje

  • 17 September 2006 - 12:55

    Roel©:

    Hola Chica,

    alles goed in Verweggistan?
    Ik lees dat je vooral veel leuke dingen meemaakt. Way2go dus. Wel af en toe slapen he ;)
    En wel terug komen naar NL want je wordt gemist...

    Groeten + XX,
    Roel.

  • 18 September 2006 - 17:59

    Tante Carien:

    Hallo Marly,fijn te lezen dat alles goed met je gaat,je hebt het wel erg druk om alles bij te houden zoals reisjes en feestjes,en als het even kan nog studeren dat hoort er ook wel een beetje bij.Marly geniet er maar van ,ik zou daar ook wel willen zijn het is een schitterend land zo aan de foto's te zien ik ben een beetje jaloers op je.groetjes en nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 65676

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: