Weekend - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

14 Augustus 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Alweer een weekend voorbij...de tijd vliegt hier!! Maar goed, het afgelopen weekend stond voor mij in het teken van Feest en Sport. Ja, ik weet het: nou niet wat je zegt de perfecte combinatie...
Vrijdagavond gaf Tara een feestje, omdat ze verhuisd is en nu een enorm apartament gevonden heeft! Het was heel gezellig, gewoon relaxed feestje. Veel buitenlanders aanwezig, maar ook veel argentijnen, van wie we de helft niet eens kenden..haha (tja, zo gaat dat met feestjes he!)
Zaterdagochtend stond ik redelijk vroeg op met de intentie te gaan studeren, waar dus uiteindelijk vrij weinig van terecht kwam, want ik besefte me dat ik nog een kadootje moest kopen voor Simon.. die dezelfde avond zijn 25e verjaardag zou vieren! Hij en zijn vriendin hebben dus echt een geweldig apartement, met een ongelooflijk uitzicht! (zie foto's)
Het feest was heel erg leuk! In het begin hing iedereen gewoon wat rond, maar na een tijdje begon het allemaal te dansen! Heerlijk om eindelijk weer eens reggaeton, R&B en hiphop te horen!! Hier zijn ze namelijk in de clubs helemaal weg van electronische muziek, dus ja..
Anyways, dat feestje werd uiteraard alweer veel te laat (of vroeg, net hoe je het wilt zien), hoewel ik dit keer zelfs een van de eerste was die naar huis ging!
Zondagochtend stond ik ALWEER op met de intentie te gaan studeren, maar er kwamen van allerlei klusjes tussen en om 14u was het tijd voor.... RIVER PLATE!!! Ik was uitgenodigd door een 'socio' van River, dus die weet precies hoe dat alles gaat. Ze moesten om 15.30u spelen, dus we gingen op tijd naar het stadion.
Nou, ik zal je zeggen: het was geweldig!! Allemaal zingen, stampen enz. en dat terwijl ze (geloof ik) slechts gelijk gespeeld hebben. Het is wat moeilijk om te onthouden wat de stand precies is en wat er gaande is, want er zijn geen hypermoderne schermen zoals in Nederland!haha Wel moet ik zeggen dat je het veld een STUK beter kunt zien dan bijvoorbeeld in het PSV stadion. Daar hebben ze hier dan wel weer over nagedacht. Oh, voor alle lange mensen onder ons: ga er vooral niet naar toe, want ik met mijn 1.68m zat al met mijn knieën tegen de stoel voor me. Het was uiterst oncomfortabel, maja wat maakt het uit he! Ik heb gewoon River zien spelen!! En ik wil dit alles met jullie delen, dus heb ik speciaal voor jullie foto's gemaakt! Lief he? :P

Tussen alle bedrijven door had ik dit weekend ook nog 2 hockeywedstrijden te spelen, waarvan ik zaterdag keeper was en zondag spits!! Nooit eerder gedaan, maar goed het liep eigenlijk nog best lekker.. Beiden wedstrijden eindigden jammer genoeg in 0-0, maar ik ben ontzettend blij met het feit dat ik uberhaupt weer kan spelen!:D En ook van dit feit heb ik wat bewijs voor jullie, zodat jullie weten dat ik het niet allemaal maar verzin.. ;)

Toen ik zondag na de wedstrijd thuiskwam, was ik echt alles behalve levend, dus heb ik heerlijk op de bank gehangen en niets gedaan. Rond 23u ging ik al naar bed! Heb tot 11u geslapen vanochtend, en nu ga ik dan eindelijk toch maar eens aan de studie...
Hoe was jullie weekend??

Groetjes!!

  • 14 Augustus 2006 - 15:33

    Wous:

    spreek je nu toch al op msn, maar och maar ff berichtje voor het idee he :)

    gave verhaaltjes. Wel gaaf om x zo'n wedstrijd mee te maken..

    ciao x

  • 14 Augustus 2006 - 16:59

    Sander:

    Hey Marly!!

    Gaaf dat je bij River bent geweest, maarre om te zeggen dat je het daar beter ziet dan in het Philips Stadion ?! Dat kan ik niet zeggen... Hier alles goed!! Battle on the Beach was een groot feest, zal deze week maar eens gaan leren voor mijn tentamens van volgende week. Doeii!!

  • 14 Augustus 2006 - 22:11

    Mams:

    he doe jij daar ook nog wat anders dan lol maken? Studeren is volgens mij een moeilijk woord geworden.Papa en ik zijn bezig geweest om een ticket naar jou te boeken,erg moeilijk.Eventueel via KLM beschikbaar van 10/12 t/m 30/12,VOOR EEN REDELIJKE PRIJS.Uhmmmm...We zien welen studeer ze. Groetjes mama.

  • 15 Augustus 2006 - 14:18

    Karlijn:

    hey marly,
    joehoe, jij kunt tenminste zeggen dat je als keeper geen ballen doorgelaten hebt, volgende keer verwacht ik wel een doelpunt van je als je in de spits staat ;) fijn te lezen dat je zo'n druk maar een gezellig weekend hebt gehad! Battle on the Beach was idd zeer gezellig en laat!
    succes met studeren! kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 65666

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: