Actividades sociales - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu Actividades sociales - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marly Lutters - WaarBenJij.nu

Actividades sociales

Door: Marly

Blijf op de hoogte en volg Marly

04 Augustus 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Hee hallo mensen!

Jullie hebben waarschijnlijk nog niet eens kans gehad om mijn verhaal over Uruguay te lezen, maar hier ben ik al weer!
In al mijn opwinding over het afgelopen weekend, ben ik nog vergeten te vertellen over een aantal activiteiten die staan te gebeuren in de nabije toekomst.
1. We gaan naar een concert van Shakira in het stadion van Club Atlético Velez. 24 november is het zo ver.
2. We gaan óók naar een concert van Robbie Williams in het stadion van het o-zo bekende (jawel!) River plate! Zaterdag 14 oktober gaan we hem een bezoekje brengen.
3. And last but - zeker niet - least, ik ga naar de klassieker, een absolute topper hier: River Plate - Boca Juniors!! Dat is op dit moment het eerst aan de orde, namelijk 10 oktober.
Ik beloof jullie allemaal up to date te houden over al deze gebeurtenissen, aangezien ik aanneem dat het nogal interessant en leuk gaat worden! Nu alleen hopen dat we de voetbal wedstrijd overleven... ;) Maareh, geen paniek: ik ga met Argentijnse mensen (fans van River) dus die weten wel hoe alles gaat.

Ehm... op dit moment heb ik eigenlijk niet meer te vertellen, moest dit alles gewoon even kwijt! Hoe is het daar in Nederland met iedereen? Zijn er echt geen sappige roddels die jullie met mij willen delen?? Het lijkt zo stil aan de overkant...:p

Groetjes!!

  • 04 Augustus 2006 - 14:05

    Sander:

    Heeey Marly!!!

    Hoe jaloers wil je ons maken!!! Jezus zeg, wat zou ik graag naar die voetbalwedstrijd willen. :(
    Maar goed geniet ervan, zo goed als een wedstrijd van PSV zal het toch nooit zijn !!!

    Doeiii!!xx
    Ps: nu wel als eerste!!!

  • 04 Augustus 2006 - 14:47

    Anneke:

    Heej Marly,

    wat gaaf zeg wat je gaat doen (en al hebt gedaan)! Ben echt jaloers... Hier gaat alles z'n gangetje. Maandag een enorm gezellige Morgenstond BBQ gehad :) Verder weinig roddels hier... Geniet er nog van daar!!

    Liefs, Anneke

  • 04 Augustus 2006 - 16:08

    Annette:

    Hola guapa!

    Hier een berichtje van mij, had je vast niet verwacht. Kon je site nl. niet vinden (terwijl je dat wel had verteld!)

    Het is wel echt super leuk daar he? Je wilt vast niet meer terug naar het saaie Deurne! Je maakt iedereen jaloers hier met die gave dingen die je onderneemt!! Kom je nog wel aan studeren toe ;-)??

    Houd ons wel op de hoogte hè!

    Espero que disfrutas tu tiempo ahi ;-)
    (deze begrijp je nu natuurlijk wel ! iig succes!!)

    Groetjes,
    Annette

  • 04 Augustus 2006 - 17:11

    John Engelien Linda En Anne Hendriks.:

    hallo marly,
    heb je nog wel tijd over voor je studie?
    Zo te horen doe je alleen maar leuke dingen!
    Geniet er maar goed van nu heb je de kans. Kei leuk zeg dat je naar shakira en robbie williams gaat!
    De groetjes van ons allemaal tot mail eens!

  • 05 Augustus 2006 - 11:20

    Claire:

    wauw hoe gaaf naar Shakira & Robbie williams
    waarom kome die nou nooit in Nederland :( bah

    -xxx- en veel plezier claire

  • 06 Augustus 2006 - 17:04

    Roel©:

    Hey Marly, alles goed dus, dat is mooi om te horen.

    Wij gaan hier gewoon ons gangetje en doen ons hollandse ding.
    Doe Shaki de groeten van mij als je d'r ziet ;)

    Veel plezier nog in ieder geval en blijf ons maar lekker jaloers maken met je verhalen.

    Groeten+XX,
    Roel©

  • 09 Augustus 2006 - 13:03

    Karlijn:

    Hey Marly, ik heb al je verhalen na de vakantie begelezen, je hebt in die tijd al veel meegemaakt! Ik heb genoten met het lezen van je verhalen en het bekijken van de foto's! Super leuk! Ik wens je super veel plezier met al deze super leuke dingen die je de komende tijd nog te wachten staan! Ik heb nu toch stiekem spijt dat ik niet ben meegegaan in je koffer ;)

    tot snel meis!
    kuss

  • 09 Augustus 2006 - 21:21

    Mascha:

    hey marly! Daar ben ik weer eens! Zo te khoren gaat alles wel lekker daar! lekker veel ondernemen, helemaal top! En zo te zien en horen leer je ook veel leuke mensen kennen. Je bent echt wel een globetrotter vanaf nu man! Lijkt me echt gaaf, ik heb er alleen niet het lef voor zoals je weet..haha schijtluis die ik ben!
    Maar verder dus wel alles goed daar? en nog steeds geen heimwee? vast niet! Nou ik hoop snel weer wat van je te horen! Hier is ook alles goed en ik heb tot nu toe ook geen sappige roddels... helaas.. Nog ff genieten van mijn vakantie!!

    Tot snel liefs xxxxxx mascha

  • 10 Augustus 2006 - 12:23

    Suzanne:

    Hejjj Marly...

    Ben nu al een tijd je verhalen aan het volgen en zal eindelijk ook eens een reactie plaatsen!!
    Je hebt het maar goed daar.. Ruilen met mijn degelijke leventje ;)
    Maar super leuk die verhalen elke keer..Veel plezier nog hè en succes op school!!

    Dikke Kus Suzanne

  • 10 Augustus 2006 - 23:57

    Papa Mama:

    Hoi wat hebben we veel moeten lezen,na 3 wkn vakantie waren we toch wel zeer benieuwd hoe dat het met je gaat.In Croatie konden we niet smsen,tenminst we kregen geen reactie van jou terug.Er is veel veranderd op de camping,ook hadden we dit jaar weer een kwakkelweek wet het weer betreft.Geef even door waneer je het beste te bereiken bent via skype.Ps. Oma had wel een kaartje of zo van jou verwacht,zij krijgt nl. geen info als wij er niet zijn.Het is laat genoeg na een lange terugreis en gaan nu lekker slapen.Tot snel groetjes en kusjes van PAMA.Heb je erg gemist Mama xxx

  • 13 Augustus 2006 - 13:30

    Julie:

    Ha nichtje, fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! Ik ben pas ook naar Robbie geweest in Amsterdam en hij is echt heeeeeelemaal geweldig! Ben stiekem wel jaloers, zou zo nog n keer willen!
    xxxx Julie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marly

Wonen & werken in Argentinië. Wat komt er dan allemaal op je af?

Actief sinds 12 Juni 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 65662

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

06 Juli 2006 - 01 Maart 2007

Aventura Argentina (y Latina America)

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn Wereldreis

Landen bezocht: